10/19/2010

u must be a limousine!

hahaha, süper ya! bu ne şimdi :)

bu ara deli gibi prince dinliyorum ben! hatta babylon'da oldies de prince akşamı olsa da gitsem diyorum.. yanlış işte çalışıyorum.. benim gibi hisseden var mı? yani bunu yeni keşfetmedim tabi.. çok oldu.. daha müzik dolu görsel birşeyle ilgilenmeliydim.. ne alaka mı, bağladım işte ben kafamda bişilerle! he deyin geçin, sormayın canım siz de herşeyi! :)

u must be kidding me, what a ride!

delirmiş bu kız diyen kaç kişi var, çekinmeyin söyleyin. üzülmem. ama yapçak bişi yok malzeme bu!

all i wanna do is wrong!

allah gecinden versin, adamcaazın ömrüyle bi alıp veremediğim yok ama bence öldüğünde anlaşılcak bu adam! daha biz lisedeydik ama bu müzikleri yapıyodu - iyi bişi dedim!.. (şimdi bi b.k yapmıyo galiba ama olsun yapmış zamanında.)

hiç bilmiyosunuz di mi neden bahsettiğimi? kaç kişi tanımıyo bile itiraf edin?! (çıtırsınız işte siz tanımayanlar, bilin) aman yok aramayın google da bu saatten sonra! sizin ağzınızda bendeki güzel tadı bırakmicak nasılsa!

23 positions in a 1 night stand!

öle bişi yani!

5 yorum:

  1. hahaha, that's my girl :*

    YanıtlaSil
  2. Keşke gerçekten delirsen...

    YanıtlaSil
  3. beyin çalışma oranı...
    █████████████ 90%
    şartel atma oranı
    █████████████ 90%
    pasiflik oranı...
    ████████████ 80%

    östrojen
    █████████████████ 100%

    YanıtlaSil
  4. adsız, niye keşke deliriyormuşum yaaaa aaaaaa! kafi bu kadar delilik bana :p

    telekinesis; hehe süpersin :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...