10/13/2010

onüç / uğursuz mu şimdi onüç / yok öle diil o, yanlış biliyosun sen!

yahu kuzum siz yetişebiliyor musunuz?

"şuna", "buna" dememe gerek yok "herşey" söz konusu olan! bak şimdi geldim eve ama pestil gibiyim hiç birşey (cacık hehehe) olmaz benden bu gece! öle mal mal otururum artık! işte nette bişiler yaparım, tv'de biraz.. geçer gece..düşünüyorum şimdi bir çocuğum olsa (bir çocuk! fazlasını hayal de edemiyorum zaten) ordan oraya koştururken ne kalcak ki sana? kocayı unutmamalı.. iki çocuk gibi bişi oluyo galiba zaten düşününce. uuuu!
düşün; dün gece 9a doğru ulaşabildim evime işten.. gündüz (özellikle bu ara arttı) kendimle ilgili yaptığım pek bişi yok.. fena.. evde ihtiyacım olan biri iki bişi var, çıkıp alamıyorum.. "haftasonunda mı yok ladycim" diceksiniz , e var çok şükür. ama onda da bir iki arkadaş, olmadı doğumgünü, akraba, duygusal şeyler..
beceriksizim galiba ben, şu yaşa geldim (-kaç yaşındasın lady? -çekincek ne var canım söylerim tam 30 yaşındayım - o oooooooooooooo! -ne o beğenemedin mi? ) zamanı iyi kullanmayı öğrenemedim galiba! öyle kurslar var galiba ehehehe ay korkunç! kim ne bilsim beni canım kişiye özel program varsa okeyim de aksi olcak gibi diil..
ay ne diyodum?
vazgeçtim...
onu bunu boşverin de;
biriniz gelip bana bi yemek hazırlasa?
:*

4 yorum:

  1. Bütün bu laf kalabalığı bir kap yemek içindi değil mi, lady'm, köftehor seni :))

    YanıtlaSil
  2. upppss! çok çabuk yakalandım :))

    YanıtlaSil
  3. bi saniye vaktinin sürekli dolu olmasını neden kötü olarak aldın ki sen şimdi, ben doldurmak için fazladan dersler aldım, eve yorgun gelip yatıp uyuma peşindeyim, şimdi de seni kıskandım. (allam noluyo bana?)

    bide ben sana büssürü güzel yemek yaparım ki :))

    YanıtlaSil
  4. Eve gelmek ne demek? Feels like home?? İse mesele yok...Yoksa fena...Pek fena...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...