10/28/2010

'tüm bu saçmalıklar insanı büyülüyor'


kahvemi hazırlıyorum, az sonra o da tam olucak.. ♪♫♪♫
..
hıh tamamım, şimdi sizinim tamamen.. bugün çalışmadım ben (allah şirketime zeval vermesin) izinliydik hep beraber! mis gibi uyudum öğleye kadar.. güzel bi kahvaltı.. 3 gün olmasına rağmen çok uzun geçen bir hafta.. stres; işten çıkmalar, iş yerinde karışık "değişimler".. neyse bi kısmını kapadık.. bakalım önümüzdeki günler daha nelere gebe.. falan filan..

son zamanlarda tespitlerde bulunuyorum kendimle ilgili (sık sık yaptığım gibi)  pek yoluna girmeyen (belki biraz da girmesini istemediğim) başlıklar var hayatımda; tabi en önde aşk var.. aşk için karar verdim aslında o yoluna girmeyen hali bana iyi geliyor bu dönem.. ("bu dönem" açıklaması çok göreceli..) aslında hazırım keyifli şeylere ama herkesi anlamaya çalışmak istemiyorum.. anlamaya çalışmadan gelişsin istiyorum (böyle bişi yok genellikle-siz söylemeden ben söyliim-biliyorum tabii ki..). aslında bence tam olarak ortaya koyuyorum kendimi, ama anlaşılmaz olduğum savunuluyo.. kimbilir belki de genelde yaptığım gibi üstü kapalı anlaşılmayı bekliyorumdur..

şu sosyal paylaşımlar.. yakınlaştırır gibi gözükse de uzaklaştırıyor bizi.. ilgi istiyor arıyoruz hepimiz, ama yanlış yerlerde..

öyle çok alıştık ki internet denen (burda kastım o kadar basit değil tabiiiiki) şu illete.. sosyal paylaşım kaçtı hepimizin içine.. ben de dahilim evet bunlara; neresine ne kadar dahil olduğumu kestiremesem de.. şu metropol hayatındaki yalnızlıkları yok etme yöntemleri bunlar aslında..  sen, ben - herkimse başrol oyuncuları (asıl benden beklediğin diyelim) özeni ilgiyi alakayı zaten buralardan birşekilde alırsan bana gerek kalıyor mu, hissediyor musun eksikliğimi merak ediyorum?!.. yada ben beni merak edenler,  (evet üzgünüm sen onlardan biri olamıyorsun bazen) beni dinleyenler, derdimi aylayanlar, derdini anlatanlar yada bazen tatlı bir şekilde popomu kaldıranlarla iletişimde olduktan sonra sana ihtiyaç duymazsam napıcaz bu işi, nereye çıkacak ucu?! (sosyal çevre cabası!)

(sebep ne sensin ne ben..)

böyle..

bugün dinlenicem sadece.. akşam belki eğlenceli bir serüven yaratırım kendime.. (tabii cesaretin varsa lady? -yok aslında ama dur bakalım)

sevmiyo bu hatun soğukları.. battaniyemi çıkardım.. kahve- battaniye ikilisi kavuştu sonunda.. ama tam huzurlu olamıyo hala kahvesi elinde battaniyesinin altında..
.......

müsaitseniz size aşık olabilir miyim?

6 yorum:

  1. Ben huzuru buldum senin tanımlarında; battaniye, kahve ikilisi... Gerisi yalan kanımca.

    YanıtlaSil
  2. en güzel tatil geçirme şekli, battaniye ve kahve! gel keyfim gel ;)

    YanıtlaSil
  3. kahvem ve battaniyeme müziğimi de ekledim pek sakinledim aslıcım :) şu an tek gerçek dışardaki yağmur gerisi yalan ;)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle aynı fikirdeyiz springoss :)

    YanıtlaSil
  5. ya koyacaksın bütün ağırlığınla kendini evin en sıcak bölgesine ya da çıkacaksın sokağa ohhh, yürü de yürü [son dakika haberi biraz önce düştü internet sitelerine; istanbul'da toplu ulaşıma zam geldi. ibb'den yapılan yazılı açıklamayla 30 ekim'den itiraben yüzde 10'luk zam uygulanacağı belirtildi.] dibine kadar ıslan! ama şimdi tam da bu iki seçeneğin tam ortasındayım, pehh!

    YanıtlaSil
  6. Coffee&cigarettes...a film by....

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...