10/16/2010

saturday night fever!

sıkıldım blog.

aslında yapılsa iyi olacak, hayatımı kolaylaştırcak büsürü işim var. ama canım hiç birini yapmak istemiyor. büsürü kitap aldım. yanıbaşımda duruyorlar hiç birinin kapağını kaldıramıyorum. hayır işin garip tarafı bunlara engel hiçbirşey yapmıyor olmam..

azıcık kıvrılmıştım uyumuşum, e uykuyu mahfettik demektir bu.. gece geçmez anlayacağın. dıptıs bir organizasyon için dışarı çıkasım da yok. taşınsam mı acaba, sıkılınca sahile gidip yürüyebileceğim bi yere mesela! (tabi lafta bu ama olsun).

sıkıca sarınıp battaniyeye oturasım müzik dinleyesim denize bakasım (karanlıkta gözüktüğü kadarıyla) var! yanında sohbet, bi de kahve olsa sıcacık..

1 yorum:

  1. ayni ben :S
    yapacak bir suru isim var da yapmiyorum isteee....

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...