10/01/2010

modern masallar

önce ışıklar söner.

kız beyaz duvarları arkasına almış.
oturduğu yerden dışarısı net,
biraz yeşillik var,
çok uzaktan küçük bir parça görebiliyor denizi.
perdeler uçuk renklerle cümbüşte.
hepsi o.
....


gitmek istiyorum burdan ben.

kalbim acıyo..
bilir misiniz kalp acısını?
o bilmiyo..
ben biliyorum, öğrendim.
çok eskiden vardı bi kalp acım.
sonra kaldırdım yok ettim onu.
derin nefes aldım.
yüzüm aydınlandı.

sonra o geldi.
bitti(m) sandım. gittiğinde.
ama bitmemiş(t)im.
o da bitmemiş.
varlığı bile canımı yaktı benim.
hele bi de sevip sarmalaması.
öldüm o zaman işte. mutluydum.

sonra mı ne oldu?
sonra hiç birşey olmadı.
o gitti yine.
sanmayın benden. bi benden gitmedi.
kötü bişi olmadı.
(allah kahretsin kızamıyorum bile ona.)
oysa diğeri vardı, evet öbürü de vardı.
ama o gelince herşey karardı, hiç birşey kalmadı.

gözümde damlalar hariç..
evi karıncalar basar ya, öyle üşüştü gözyaşları.
...karıncalar birden gelirler.
nerden geldiğini anlamazsınız.
küçücük bişi unutursunuz sehpada , bi bakmışsınız karıncalar doluşmuşlar oraya.
anne taktiklerini uygularsınız:
"yollarını çamaşır suyuyla sil kızım"
ı ıh
işe yaramaz.
yaramadı bende de, uyguladım. sık olmasa da söz dinlerim.
küçük bir yol buldu kendine gözyaşlarım (büyüttü onu) 
gözyaşlarım üşüştü başıma..
tıkamaya çalıştım o yolları  işe yaramadı ama metod.
şimdi..
şimdi durmuyolar gözümde..
akıp gidiyolar.

ağlamaktan şişmesin gözlerim.
olmaz mı öyle şeyler?
olur tabi olmaz mı.
ama artık diil.
nolur!
gönlümden geçen ....
ama..
...
bitsin artık..
bitsin diye yaptım olanı biteni..
bitsin.
gitsin.
azıcık sevdiyse (nolur) bişi yapsın istedim.. (acıtsa da olur-du)

...hatta hafta sonu sordum ben; "sevmese öyle yapmazdı di mi "diye..
"yapmaz" dedi o da.. tanımıyor seni ama ..
sordum ben..
o da yanıtladı...

o seviyor beni.
belki senden çok.
ama seni istedim..

çok şey mi istedim?


yapçak bişi yok.

"karıncalar yaz ve sıcak günlerde ortaya çıkıp beslenirler."
öyle mi? öyledir belki de.

rüyamda gördüm ben.
sol elimin işaret parmağına yerleşmiştiler.
çıkarmaya çalıştım, olmadı.
başımı çevirip geri bakmamla orda derinlerde yer ettiler.
korktum gitmicekler diye.
sonra baktığımda yine çıkartabilirim sandım..

sendin belki karıncalardan biri.
gidersin, bitersin sandım.
başımı çevirdim görmedim.
baktığımda pusluydun.
bittin dedim. hem korktum hem bittin dedim.
sonra yine çıktılar parmağımda incecik derinin altından..

durum kötü yani..


hayran hayran sevdiğin saçlarımı kesmek geçiyor içimden..
senden kurtulmaya bir adım daha yaklaşmaya yarar mı?

...
yalan bunlar.
senaryo.
kanmayın.
sakın hüzünlenmeyin.


....
oyuncular diğer dizide karşınıza başka bir rolle çıkar.
türk filmi değil mi nasılsa?

2 yorum:

  1. "ayran hayran sevdiğin saçlarımı kesmek geçiyor içimden..
    senden kurtulmaya bir adım daha yaklaşmaya yarar mı?"

    nasıl bir şey bu allahım? nasıl bir tecelliye gark oluş..

    YanıtlaSil
  2. Yüreğinden geceni yasadiginca gercekten "hayattasın"...Ve yasam denen bu koşuşturmada kime göre olduğunu bilmek bile istemediğin kuralların arasinda,tutunmaya çalışıyorsun aska...Ve buna "masal" diyorlar,diyorsun hatta...
    Hayatta kalmaya! (Serefe!)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...