10/07/2010

chicago!



bak bu güzeldi!
uzun zamandır eğlenceli bulduğum (oha ladycim adamlar aşmış desene şuna!) nadir atraksiyonlardandı. her ne kadar ladyciinizin modu osuruktan nem kapmaya, (h)emen (h)eryerden uzaklaşmaya çok meyilli olsa da bunda mızıkçılık yapamadı! tim maslak show center'a daha önce gitmemiştim ben, bu vesileyle gittim. daha şaaşalı bir yer vardı aklımda.. hatta ben showa heyecanlanabildiğimden (bu çok nadir olur bak) azıcık daha özendim de gittim, ama genel resim öyle değildi. neyse canım, çok ta önemli bir ayrıntı değil ne de olsa.. show önemli!

bi sıyrılmak lazım bu ağır havadan.. ben ...bla bla bla..

tamam sustum yakınmicam.. ama enerjim iyi diil.. söz biraz daha iyi olmayı denicem.. (kim tutar seni lady, yürü be!)

1 yorum:

  1. maslak show center benimde beklentimin altında çıktı. demek ki war bişiler..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...