10/21/2010

20bir

bambaşka birşey yazacaktım ama iki dakika önce benim de yorum yazdığım bir post a gelen başka bir yorumdan sonra uçtu gitti aklımdakiler..

ısrarla talepte bulunup onu elde edenler var ya hani (elde etmese bile talep etmekten hiç çekinmeyenler).. işte onlarla ilgili.. konu mu ne; hayranım onlara.. konu o!

biz annelerimizden öyle görmedik; "yetinmeyi bilmelisiniz" cümleleri işledi damarlarımıza.. aklımız ermeye başladığından bu yana hep gerçekleşme ihtimali olan taleplerimiz oldu.. niye çoğul yazıyosam.. kendimi anlatıyorum tabi, kimi anlatıcam başka.. belki birkaç yakın arkadaşımı, o kadar..

ama istemeyi bilmek lazım.. bilmiyorsan öğrenmek..
bu bir zincir..
korkma lady'm; istemek olmasını şart koşmuyor nasılsa!
kolaylaştırır bile belki, kimbilir!
............
sıkıldım tempomdan.
acaba bu tarihlerde tatil yapabilir miyim diye düşünüyorum.. ne biliim yakın bi yer belki.. hatta belki izin bile almaksızın (daha kaç gün iznin var bak, turşusunu mu kurcaksın al işte! / alabilsem.. )
bir de huzurlu olmak lazım gidilenle; huzur vermeli.
gülebilmeli..
susabilmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...