10/05/2010

madde mi ışığa dönüştü ışık mı maddeye?

uzun uzun anlatmasam affeder misiniz? söz favorilerime alt yazı geçerim..


bu kattan sonra (sırasıyla ziyaret ederseniz) bir film gösterimi var. yaklaşık 45 dak sürüyor(muş) biz sanırım 15 dak kaldık. filmin sizi herşeyden uzaklaştırdığı, rahatlattığı öngörülüyor (filme ait birşey getirmediğime sevinmelisiniz bence heheh).






bunu pek sevdim; eserin sahibi sanatçının annesinin portresi bu (rehber eşliğinde gezmek gibisi yok canım!). ama yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 5000 adet (yanlış hatırlıyorsam affedin - olmadı araştırıp öğrenin canım aaaa!) küçücük aynaların değişik açılarda yerleştirilmesiyle oluşturulmuş. dolayısıyla sadece belli bir açıdan bu resmi görebiliyorsunuz. açınız değiştiğinde sadece ayna ve çerçevesi kalıyor..

yukarıdaki ve aşağıdaki çalışma mekana özel yapılan işler. takdir etmeli..




iki buçuk ton su, ses ile suda oluşan titreşimler ve duvara yansıyan görüntüler.. değişik bir çalışma... salonda oturup saatlerce izlediginizde görüntüdeki değişimi takip edebiliyorsunuz..







bunu da sevdim..






hani "istanbul'da da değilim tüh kaçırdım, acaba nasıldı" diyosanız, bence demeyin! tabi çok bayılan birileri mutlaka vardır ama bence çok birşey kaybetmediniz..


2 yorum:

  1. ben de senin gibi düşünüyorum, değişik bir sergi ama gerçekten anlayamadım olaylarını. ki çoğu kişi de aynı şekilde mırıldanıyordu :)

    YanıtlaSil
  2. ya pek anlayamadım hoş güzel ama ben canlı cnalı görsem etkilenirdim snaırım:)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...