10/08/2010

karşılaştırmalı kadın hareketleri

kadınlar (genelleyeceğim var mı itirazı olan?) erkeğin hayatında öncelikli olmayı ister. ama erkek öncelik verme konusunda kadın gibi olamaz.

- 100 erkeğe sorduk hayatınızdaki en öncelikli şey nedir? ..desek
- işim ilk sırada gelir .. der 95 tanesi.

kadın öyle değildir.
kadın gereksiz empati yapar, yapılmasını bekler
öncelikler verir erkeğe, taleplerine..
istediklerini ikinci plana atar (bok var!)
çok zaman kadın hayatını değiştirmeyi göze alır! (bu bi de utanmadan beklenir kadından; "fedakarlık yapıcaksın tabiii kadınsın sen!" - oldu.)
yetmezmiş gibi olmadık ayrıntılara girer. olmadık detaylara takılır.. (konudan uzaklaşıyorsun ladyciim)

ne diyordum, hah aslında öncelikli olmayı ister. merak edilmeyi. özenilmeyi.

yetti kelimeler.

4 yorum:

  1. kadın dediğimiz cins-i latif elbet ister bunları. hak eder ayrıca... lakin erkek dediğin eşref-i mahlukatta buna karşı bir şeyler yapar. ha doğrudur yanlıştır bilemem lakin yapar.

    biraz daha şeffaf mı baksak acaba??

    YanıtlaSil
  2. Peh & hadi oradan...

    YanıtlaSil
  3. günaydın,
    FKH, eksik gördüğüm şeyler olabilir belki ama şaffaf bakmadığımı düşünmüyorum. evet ben genelliyorum dedim (bu herkes böyle olacak değil) ama benim gördüklerim tam da bu paylaştığım gibi..
    adsız, öyle düşünüyorum napiim? biri çıkar ve izlenimim değişir belki, kimbilir..

    YanıtlaSil
  4. Yeri ve sırası mı bilmem ama:
    "düşer ilkyaz kalır bir zeytin dalı hemen
    bir doğa sayımından değilse kendiliğinden
    ben çıkarım bir yükseklikten düşmeye
    inerim inerim bir kuğunun sağa ve sola bakma serüvenine
    ey deniz sen bile ıslanırsın ki, anla
    günlerden saatlerden bir alkolik çocuğum.

    az mı kaldım sayılır bir otelde bir yerde
    içi buz dolu bir bardakla aynı değerde
    isterim geçmek isterim az az yaşamakla bir şeyleri
    mavi bir zamandan kalmayı, mavi bir zamanı bilmeyi
    oysa ben yaşamaktan da yoğun
    bir sıra yalnızlıktan alkolik bir çocuğum
    ..."

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...