11/13/2009

kim çitti bu çekirdekleri?

hello everybody!

bugün son zamanlardaki en keyifli günlerden biri, galiba o girdiğim karışıklıktan çıkma arifesindeyim. domuz momuz da yok etrafta! aslında düşününce sıkıntı yapmam gereken haberler aldım, konuşmalar/yazışmalar yaptım.. ama bazen keyifsiz şeyler duyulsa da mutsuz edici haberler alınsa da konuşmuş olmak iyi hissettiriyor.

cuma. yine! evdeyim, ama pek keyif alıyorum bundan son zamanlarda. dur bakalım nereye sürükleyecek beni bu.. mjuanam geldi. bi terapi yaptık sormayın: "çekirdek terapisi" :))) evet evet süper bişi tavsiye ederim, yemicem hayır koyma benim önüme cümleleriyle başlar, tek kelime etmeden çekirdek çitmeye, en son bir yığın kabuk ve önünüzde paketi boşalmasıyla son bulur :)) dudaklarda hasar, yanma ve içinizin yanması yan etkileridir :p
gecenin başı hafif depresif, sıkıntılı konuşmalarla başlasa da en son mjuanamı yolcu ederken yüzümüze yerleşmişti gülümseme!

bu haftasonunu öncekilere göre biraz daha iyi değerlendirmeyi planlıyorum!

iyi dileklerinize hayır demem :*

1 yorum:

  1. dün akşam ben de yedim bi sürü. olsa bi paket daha rahat yerdim.
    yazptığın yazışmaların detayını alayım pls

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...