11/03/2009

işimiz var

bugün çok yoruldum.ve çok yoruldum. ve çok yoruldum. ve çok...
bunu daha önce de keşfetmiştim ama unutmuşum, bir daha anımsadım: aslında yorucu olan iş değil kesinlikle. insanlar.
belki gece yarısına kadar iş yapılabilir. ama sizi yada herkesin bir şekilde izlemesi gereken süreci anlayamayan insanlarla başa çıkmak gibi yorucu birşey yok!! "onlar"a birşeyler anlatmak ne kadar zor! hersey iyiydi, sonra birden hersey kötü oldu. incecik bir çizgi. ve bu saatte günün henüz sonu bile gelmemişken ben kepenkleri kapattım. oysa saat daha dokuzzzz :(
yarın da yorucu bir gün olacak. ammaaaaa keyifli de: yarın benim doğumgünüm. sonra büyük bir firma için bir danışmanlık firması beni bulmuş iş görüşmesi yapmak istediler ve çeşitli aksiliklere rağmen hala deniyorlar. iş aradığım falan yok ama niye olmasın dedim. sonra akşamında sevdiğim birkaç arkadaşımla yemek yeriz cici bir yerde. ben organizasyon yapmayı zaten sevmiyorum-kendime gelince bu tavan yapıyor- bir de çarşambaya rastlayınca doğumgünüm, organize olmak, hadi illa buraya gelin bunu yapalım demek daha da zor geldi.
daha bir süre kutlamalar sürer. sevdiklerimden yana ben çok şanslıyım.

1 yorum:

  1. Her gecenin bi sabahinin olmasi cogzel bisey.. Ertesi gunun doum gunu olmasi Yorucu bir gunu hatta yorucu bir ayi bile tamamiyle unutturur.
    Ben de bu yorucu gunde degil yarin mutlu gununde kutlarim artik sevgili lady

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...