11/10/2009

çip

ben abidik gubidik kokoş restoranlara gidip yemek seçmekten nefret ediyorum - seçememekten de denebilir!
evet aynen okuduğunuz gibi!
bundan da nefret edilir mi diye düşünüyorsunuzdur belki ama ben (büyük harflerle söylemek istiyorum)  NEFRET EDİYORUM !
hele hele o onları telaffuz edememekten ayrıca nefret ediyorum!
allahım bu insanlar sürekli öyle yerlere mi gidiyorlar da oturdukları heryerde, benim adını yeni duyduğum şeyleri ekmek yada su ister gibi istiyorlar?
değişik yemeklerin isimlerini / ve tabiiki onların telafuzlarını beyinlerine kazıyan çip falan mı takmışlar onlara da beni atlamışlar??!

2 yorum:

  1. yemek kültürü.. bi otuz yıl falan ben de "çatal sola, kaşık-bıçak sağa, kolay, bi şey yok bunda," diye durdum; meğer olay terminolojiymiş, saldım yakasını sonra..

    YanıtlaSil
  2. yemek kültürü değil bu yaaa, bu başka bişi! "give me the food" diyerek dolaşmıyorum etrafta ama yemek benim için de bir keyif!terminolojiye o kadar uzak olmadığını düşünüp bunu hissetmek te çok fena :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...