11/11/2009

domuz g(r)ibi

acaba domuz gribi oluyor muyum, olur muyum, yoksa benim kuruntum mu ? uff amma büyüttüler yaaaa, ben bile - ki hiç öyle takıntılarım yoktur, oturdum kendimi dinliyorum. etkilenmicem diyorum etkileniyorum valla!

oysa bu aksam tam dışarı çıkma akşamıydı. hiç durgunluğa tembelliğe mahal vermeden mjuanama bir öneriyle gitseydim mesela, o da ok deseydi ne eğlenirdik.. mjuaaannnaaaa heeeeyyy ses ver!  hayal kahvesinde cem adrian vardı. akustik. ne güzel olurdu. cem adrian'ı edirne bağlantısından biraz daha fazla mı seviyorum ne, e memleket! neyse ne diyordum bu satten sonra ı ııhhh.. olcak iş diil :(

ben de kendimi internete verdim veee ne kattı bize bu akşam derseniz; çilli güzelim derim!
ne eğlenceli bişi bu yaaaaa bayıldım bayıldım!

2 yorum:

  1. :) çevremdeki herkez domuz gribinden konusuyor ama ben oralı bile değilim :)
    eğlence süpermiş :))

    YanıtlaSil
  2. bloğa dair bıraktığın notu okuduğumu belirten bişiler yazacaktım ama şu anda bulunduğum yazı alanının sağ yanındaki resim için bak nerelere gittim:

    http://images.google.com/images?hl=en&rlz=1I7ADFA_tr&q=klimt&um=1&ie=UTF-8&ei=DP77Sp_SHcOI4QbCzpnlAw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBYQsAQwAA

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...