11/02/2009

brrrr

ne kadar soğuk yaaa!
uf, sevmiyorum ben kışı, tamam bir kasım ayında doğmuşum bilmem kaç sene önce ama yok olmuyo, çok denedim. ı ıh!
evet evet aynen öyle; kasım ayında doğmuşum. veee sadece birkaç gün kaldı doğumgünümeeee. o zaman otuz yaşımdayım demeye başlayacağım.
yok, pek korkutmuyor bu beni- hani herkes söylerken bi adım geri gider ya olmuyor öyle şeyler bana. bu yıl çok söyledim sanırım alıştım artık. "30 yaş" krizinin eşiğindeki kadınlar da denebilir belki  :)
aman canım 30 yaşı sorun etmek kim ben kim!!

4 yorum:

  1. bu yaş dönümleri acayip bir şey..bizden beklenilen 30 a gelmeden her şeyi halledip şahane bir insan olmak(nasıl oluyorsa artık). iş sahibi-hatta iyi bir kariyer-, eş sahibi, para sahibi.. bunlar olmadan 30 oldun mu eyvah ki ne eyvah. kimlikte yaşımız kaç olursa olsun, içimizdeki o meraklı çocuk iki ileri bir geri arsızlıklarına devam ediyor. kim ne derse desin böyle işte, zaman ilerledikçe yetişkin 'çocuklar' olmaya devam ediyoruz.

    bir de şöyle bir şey var ki şahsen ben hastasıyım :

    http://fizy.com/s/125qpc

    bakınız da bakınız..

    YanıtlaSil
  2. bu link bana karşı koyuyor ama dinleyemiyorum?

    YanıtlaSil
  3. dayanamadı cazibeme :)
    süpermiş!

    YanıtlaSil
  4. valla ben de 30 oldum bu yıl. yaşlandıkça güzelleştiğimi düşünüyorum. çok samimiyim her açıdan kendimi en iyi hissetiğim dönemimdeyim.
    Z.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...