4/09/2010

sky is bleeding

.
uykum var. gözlerim tombul tombul oldu, -ki erken uyumama rağmen. ne zaman geçecek bu beter dönem! biliyorum bu yazıyı okuyan herkes aynı modda :(

şöyle çıstak çıstak bişiler dinlesem bi türk kahvesi içsem canlanır mıyım acaba? yok yaa.. bööle boş boş ekrana bakmak en akılcısı şu an. ani ve yüksek sesler beynimin taaaa içine işliyo, sarsıntı yaratıyo bende.

düşün o kadar fena durum.. en iyisi bu!

....
günler elimden kayıp gidiyo gibi hissediyorum.. iş keyifsiz.. yani tamam haksızlık etmiim kötü bişi yok ama motivasyon gerek (başka bişi , yeni bişi, heyecanlı bişi ).. neyse.. ne dicem, şu blog alemi değişik bir dünya imiş. zaman geçtikçe sizi içine çekiyor. dahil ediyor. birşey gördüğünüzde paylaşmak istiyorsunuz. nasıl acaba bugün diye bakıyorsunuz, yada yorum yapıp, siz de görüş almak istiyorsunuz.. (ha ben çok uzun uzun yazanlardan diilim farkındayım, öyle olduğumu sansam da :p) ne biliim öyle işte..

.....
bendeniz daha önceki bir yazımda bahsetmiştim sanıyorum; unuturum! son zamanlarda açık açık ortaya saçılmış ve kesinlikle unutmamam gereken şeyler oldu. beynime kazımalıyım ve unutmamalıyım. biliyorum.. 
bir söz vardı; "affetmek ve unutmak, iyi insanların intikamıdır."(schiller söylemiş bu lafı!). böyle düşünmeli belki. kolaşlaştırır mı dersiniz!?. öyle umalım.


   "sky is bleeding!"

"unutmak mı, delisin / gitmesem de bekler orada deniz / gelirsem, bilmelisin / benim beklememdir burada deniz.
gitmek gibi geleceğim / denizin delisine / delinin denizi gibi / o ne kadar giderse.."


Özdemir Asaf

.

2 yorum:

  1. "affetmek ve unutmak, iyi insanların intikamıdır." tuttum bu sözü

    YanıtlaSil
  2. düşündüm de.. unutmak gerçekten öyle.. unutulmak açısından düşününce, sızladı içim. kaldıramayacağım tek şey, onun beni unutması olur.. heralde..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...