4/12/2010

all i wanna do is wrong!

.
bu filmi merak ettim. izlemiş olabilir misiniz? arayıp bulayım mı önerir misiniz?


merak etmeye başladım yine ben (tabii canım, tabii ki bu konudan çoook bağımsız bi şekilde!). merak iyi bişi diil. hani turkcell bi reklam yapmıştı, "merak ne güzel şey" diye.. aman haaa, hiç öle diil valla! şu yaşıma kadar neyi, kimi merak ettimse başıma bişi geldi, olmadı kalbim kırıldı. siz beni dinleyin kulak arkası edin o iddialı sözleri! şimdi ben kendime tekrar ediyorum bunu: merak yok. merak yok. merak yokk!!!.. geçen bi merakımı mjuanaya söyledim "aman ladycim, kimseye deme bunu, benceee kendine bile söyleme :) " dedi bana.. sanki o da dedi diye mi ne (ben de öle düşünüyordum ya neyse) bende bir merak başladı sormayın gitsin. bakalım merakıma yenilirsem ufak bir özetlerim belki, ama nerde nasıl yazarım bilemicem (yakalamak yada yakalamamak size bırakıyorum efenim!)

pek sakin bir hayata geçtim canım sormayın, bkz. hemen her aksam bir kaydım var, olmadı bi gece arayla.en son vak'am -ki çok büyük bişi diil- bu haftasonu birine (kabul etmesem de kendimden uzaklaştırmak için yaptım galiba / ama o da anlamadı bunca zaman :s - tmm mjuna kendimi yerine koyunca anlıyorum da ben artık koymicam kimsenin yerine kendimi çok çok gerekmedikçe) sorun çıkardım. yani bildiğin durup dururken.. uzun zamandır yaratmamıştım böle (saçma sayılabilcek) bişi. şimdi o sayede kimse kalmadı sorun yaratacak, beni anlamaya çalışacak hehehe :))

onun gördüğü diilim ki, dedim de "diilim" diye. o da bana hayır öylesin deyip duruyo. beni benden iyi mi bilicek. tabi ki hayır, hele ona açtığım kadarıyla kendimi! mümkün diil..

çelik gülersoy şöyle demiş; "..bu şehr-i istanbul en kıskanç tanrıçadır. uzun ömürlü varlıkları sevmez, önemli olan ne denli uzun olduğu değil, ne kadar güzel olduğudur." sanki istanbul ama içinde aşkı da anlatmış, bana mı öyle gelmiş!

işte lise yıllarımın karizması! hastasıyım*!!

3 yorum:

  1. sayın milady, bir müddet önce a ay ı seyretmiştim. seyretmeden önce de deli gibi merak etmiştim. beklentilerimi çok fazla karşılamadı ama yine de çok ilginç bir film. reha erdem in ilk filmi olması, siyah beyaz olması, mekanları, alt metinleri, münir özkul un italyanca tiradı v.s seyretmek için yeterli sebepler.. ben fazla tiyatrovari bulmuştum, çok ta sevemedim. ama yine de seyretmek gerek.

    hem merak iyidir aslında, hayatımızda geliştirici bir etkisi bile var:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler depresancım, yorumundan sonra daha da merak ettim, bulup izlicem..
    merak.. merak konusu bu ara ince bir çizgi bende! bakalım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. şiirsel bir film. çoğu insanı açmayacak bi kasveti var. bulmaya uğraşmayın. youtube da 9 part halinde mevcut. hatta şöyle bir güzellik yapıp linki vereyim:

    http://www.youtube.com/watch?v=dmf6KHueBuU

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...