4/02/2010

öldürücü topuklar

ben geldiiiimmmm!
o kadar yorgunum ki, aslında doğruca yatağa gitmeliyim ama açım, yemek sipariş ettim onu beklerken size de bi merhaba diim dedim :)
bol topuklu (bkz. foto 1A, Byi, Cyi çekemedim :p), bol hareketli, dönüş yolunda bol sarsıntılı (e bi an uçak düşüyo sandım, sonra da sarsıntılar azalmadı, çok fena çok!) uçuşa maruz kaldığım (titredim korkudan o kadar yani!) toplamda iki gün olsa da bana 4-5 gün etkisi yaratan bir seyahat! öldürücü topukları (ehehee) ve "bol"lar bi yana güzel geçti seyahat.. güneşin altında denize karşı (öyle diildi belki ama olsun gene de tatile gitmiş gibiydi ortam) oturmayı çok özlemişim. biz de bir an önce güneşe kavuşmalıyız.. böyle gitmez.. insanın modu birden bire değişiyor.. ama size pek bişi getiremedim. fotoğraf çekmeye pek fırsatım olmadı malesef :(
anlatçak şeyler birikti aslında, sessiz kaldım- şöyle diyelim; fotoğraflara devrettim bir süredir, ama geri gelecek ben! bu da ilki olsun.
öpüldünüz.

5 yorum:

  1. sadece afiyet olsun diyorum :] sanırım pizza siparişi verildi :]???

    YanıtlaSil
  2. söylemeyeyim, canın çekmesin :) teşekkürler fkh!

    YanıtlaSil
  3. yok yok söyle :] ama pizza olduğunu nasıl tahmin ettim :]umarım little cesar'dır..

    YanıtlaSil
  4. 1A + (şu fotoğraf); :)))
    'bol'; ?
    "böyle gitmez.."; müthiş cümle..

    hoşbuldun :)

    YanıtlaSil
  5. fkh; malesef olmadı tahmin, ne yediğin paylaşılmaz, öyle öğretti büyüklerimiz ;)

    sevgili anlamayan adam, hoşbulduuk :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...