2/28/2010

devam etmek isteyen?

bir süredir aklımdaydı.. ve bi türlü yazamadım..

zorladı beni bu başlık açıkçası! yazıcam diye söz verdiğim halde, erteliyordum galiba okuduğumdan beri (planlı olmasa da ertelemek oluyor bu :s ).. ilk sevgili depresandan gelmişti mim.. kedi de gönderdi sonra. ilk göz ağrılarım! (bi de dereotu var ilk göz ağrım, unutmayalım!)
kızlar, çoook geciktirdim.. geciktirmemeliyim sanırım daha da fazla! ama ben kaçamak yapıp mimin bi yarısını irdeliyorum, lakin böyle yapmazsam anladım ki verdiğim sözler yalan olucak..

insan kendindeki şeyleri ilginç görmüyor ki, ben o yüzden zorlandım! (kendi adıma konuşayım tabi!). yani bu ilginç denebilecek başlıkları üj bej yakın arkadaştan falan almalı sanki... belki bunlardan bambaşka ilginçliklerim (ki yazdıklarımın çok ilginç olduklarını düşünmüyorum biraz kendimi anlattım)  vardır benim!.. ama o kadar benim gözümden ve o kadar normaldirler ki! yine de deniyorum efendim buyursunlar.. bunlar aklıma gelen kısmen ilginç olabilecek başlıklar.. biraz detay biraz genel..
bulaşık makinasından temizleri çıkarmaktan nefret ederim, yada bulaşıklıktaki temizleri yerleştirmekten!
tatlı eksikliği hissetmem. çok uzun süre bunu kimse bilmedi yada farketmedi herneyse. gittiği heryerden çukulatalar getirirlerdi. hatta ev ziyaretine gelirken sürekli çukulata alan bir arkadaşım vardı (aşıktı galiba o, normal belki farketmemesi- gözü bişeyi görmüyordu :p). kutu kutu çikolata gelirdi. sonunda herkes öğrendi galiba; evet "tatlı eksikliği hissetmiyorum", olursa belki ama talepkar bir durum yok, hiç olmadı, olması beklenmiyor!
hafızam pek kötüdür, bir kişiyle 3 kez tanışmışlığım var -maalesef! kendi başımdan geçmiş şeyleri bazen hatırlamam. eskilerden yakın arkadaşım hatırlar, şaşkınlıkla dinlerim olanları :) hayatımda (nispeten) yeni olanlar da beni oyle kabul edip sevdiler sanırım!
süper bir kollama duvarım var. bu bizim mjuana ile bulduğumuz bir tabir: "kollama duvarı". ama cuk oturdu! süper tanımlama! açık etmem/bazen istesem de edemem kendimi... deniyorum ortayı bulmak için..
sinemaya pek gitmem (minnoş televizyonumda/dvd playerımda izlerim ne izliceksem). ne yapsam diye düşündüğümde hiç aklıma gelmez sinemaya gitmek (belki de sinemanın o havasını sevmiyorum oysa  film izlemeyi çok seviyorum.. bilmiyorum..!) 
küfredemem. beceremiyorum. bana küfrettirip eğlenen bi arkadaşım bile var. çok komik oluyormuş(um). bir süredir üstünde çalışıyorum, hehehe ama çok çalışmam lazım çoookk! :)
hayatta herşeyin olabileceğine (başınıza gelebileceğine) inanıyorum, istisnasız herşeyin... kimsenin "ben asla bunu yapmam" dememesi gerektiğini düşünüyorum. bir anda o şey herneyse içinde bulabiliyorsunuz kendinizi (bulmuşluğum var, bulmak diil de kaybolmak mı demeli acaba?)
bunlar ilginç kategorisine girer mi bilmiyorum!? yada ben de daha ilginç durum farkeden varsa ekleyebilir bi kaç tane, bi zahmet :)
öpüldünüz.

5 yorum:

  1. Bulaşık makinası mevzusu aynen bende de geçerli, ne gıcık bir iş !

    YanıtlaSil
  2. tatlı eksikliği hissetmemen ilginç:)

    ben de küfredemiyorum. çaıştım ama olmuyor, söyleyemiyorum:))

    son maddeye de katılıyorum. büyük konuşmamak gerektiğini yaşayarak öğrendim...

    YanıtlaSil
  3. bir insanın tatlı -özellikle çikolata- eksikligi hissetmemesi bence yeterince ilginç :p

    imza:

    çikolata ve bilimum tatlı aşıgı depresan:)

    YanıtlaSil
  4. :)

    sanırım hepimizde benzer şeyler var!

    tatlıya gelince, hiç yemiyo diilim tabi, ama normal insanlardan oldukça az, çok seçiciyim diyelim :)

    YanıtlaSil
  5. hepsini anladim, tatli sevmemeyi de anladim (ben de hic duskun degilim cunku) ama sinemaya gitmeyi sevmemeyi anlamadim. cok garip geldi bak simdi, hic farketmemisim....
    Ben bazen gittigim filmlere tekrar gidiyorum..Dev perde, patlamis misir, karanlik ve filme konsantrasyon...guzel bir ses sistemiyse hele yeme de yaninda yat...televizyon cok kucuk..hakkini veremiyor filmlerin...
    ne biliyim.
    tatli konusunda durum ayni...aklima gelmiyor bir yana, pek yiyemiyorum baklava kadayif kunefe...ceyregi bile bitiremiyorum...ama seker zehir zaten.
    hafiza kotulugunu de farketmemisim...sen de incik cincik enteresan seyleri hatirlayanlardansin o zaman :)
    of boyle konus konus ozledim seni ben

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...