4/26/2010

cool kadın

olan bitene yetişemiyorum.
.
benim ritmimle hayatın ritmi çok tutmuyorlar. o bana uysun istiyorum. niye ben uyuyorum ki! başrol benim niye o hep ön plana geçiyor?! taviz vermemeye gayret ediyorum. ama genelde onun dediği oluyor, ya da ikimizin de dediği olmuyor. uyku baskın çıkıyor!
.
aileden biri, kardeşiz biz, bilmezsiniz siz. üzücü haberlerimiz var. destek olmaya çalışıyoruz birbirimize. hepimiz. inancımız yüksek. "pamuk" gibi güzel olacak herşey!
.
sonra bunların yanında yavan kalan problemler bi de; haber alamamak. rollerin bambaşka olması gerekirken merak edilememek, belki özlenmemek. haksızlık olmasın özlenmemek iddialı bi cümle, suskunluk diyelim biz buna! durduk yere canımızı yakmanın anlamı yok nasıl olsa!
.
bi de makedonya gezisi var(dı). iki kişi olunacakmış sonraki gezide. olsun bakalım. bende farklı mı ki durum sanki. makedonya olmasa da. 
.
modumu değiştiren biri var bi de. öyle zor ki koşullar. yazsam.. anlaşılmaz asla. öyle zor. (- seversin zor şeyleri, hoşuna gidiyo içten içe kabul et! - üstüme gelme!) uzağa gitti bu tatilde. ama ulaşmaya çalıştı. gelecek ama korkçak bişi yok, bu gidip kalanlardan diil (a a! hayret!). hem korkçak bişi yok dedim ya. korkmuyorum bişeyden. ööyle kontrollüyüm: cool kadın (yesinler!). belki yarın görüşürüz. denerse.
.
ben bunu dinliyorum. siz de gelin buraya.
öpüyorum bi de. erken ama, iyi uykular öpücüğü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...