12/30/2010

beni anlar mısın?

neler var neler?!


direnç gösteriyorum: oluruna bırakmaya dirençliyim.
ille bilicem ne olup bittiğini.
ne olacağını, nereye gideceğini, bilmezsem huzur yok!
istiyorum ki hep istediğim gibi olsun. yok tabi öyle birşey...

bu fırtına durulur mu / benden adam olur mu?!

dün gece eski dostlar buluştuk. eski dostlar da hakkaten eski; biz 20 yıldır birlikteyiz.
küçücüktük o zamanlar. tosunum benden inceydi :) benim manuela gibi saçlarım vardı.
masaya flörtlerimizin, platonik aşklarımızın adını kazımıştık; karaçiçeğim (bu benimki :p), sarışekerim, karasaplantım ve markalı esmer :)

ne günlerdi...
hep esmer adamlara aşık olurdum. ben mi ben sarışın beyaz tenli bişeyim.
zıt kutuplar/renkler etkileşmesi mi?! kimbilir belki..
eskilerden girdik, yenilerle süsledik, biraz hüzünlendik, bolca güldük. sarıldık, sarmalaştık..
kimse bir yere gitmemiş gibi, kimse değişmemiş gibi..
değişimi beraber yaşadığınızda olmuyo bişi.
bak biz denedik gördük.

bitsin artık bu dram, bu fotoroman!

hepimizin bi duruşu var hayatta. hikayeler benzer. ama bir o kadar da ayrı.. ben şimdi günleri sayıyorum. hafifleyecek hayatım. ruhum.
kadınlık çelişkileri mi bunlar? bi an gelip sımsıkı sarılıp içine sokmak istersin sonra arkana bakmadan kaçmak! ne olacak sonum(uz)..

hayran hayran seyret..

yine o günlerden biri. çalışmak istemiyorum. evime gidebilir miyim?

2 yorum:

  1. yol da sizindir yolcu da..

    mutlu yıllar olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, mutlu yıllar sevgili FKH :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...