12/16/2010

there is place in the sun for everyone!

kapalı hava, yoğun iş temposu..
-neler yapıyorsun lady?
-valla ev/iş arasındayım yani hiç bişi yapmıyorum :s

sesim soluğum çık(a)mıyor.. birkaç kez başladım dedim merak eden olur belki beni ;p neler oluyor anlatim diye.. özlemiştim kelimeleri.. ama o zaman beceremedim yarım kaldı hepsi.. neler mi oluyor; biraz kızgınlıklara boğuldu günler, biraz duygusal oldu, biraz eğlence, az dinlence, bol soğuk hissetti lady.. ya evet sevmiyorum soğuğu.. bugün de ince mi giyindim ne?!

eve dönmek istiyorum. hiç evden çıkmayabilir(d)im. gönülden geçen.. bu günü evde miskinlik yapıp, uyuklayıp, gerçeklerden biraz kaçıp, biraz hayal kurup, biraz plan, biraz aşk yapıp ne güzel bir ifade bu! geçirebilirim. ama malesef böyle gözükmüyor. sadece kahve kısmı uyuyor söylediklerime.

...
kabul senin bunları okuduğunu öğrendiğimden "bildiğimden" beri bişi yazarken duruyorum galiba!.. burası günlük gibiydi. şimdi tam da öyle olamıyor - normal olarak. sanki o aklımdakileri gerçekle yanlış örtüştürüp başka yorumlar mısın diyorum uuu amma cümle kurdum :) değişik oluyor işte.. ama engel olmuyor anlatmaya. no worries..
..

"o" benim yakın arkadaşlarımdan biri. arkadaşlarımın yerleri hep ayrı. öyle bir tane iki tane yakın arkadaşı olanlardan değilim ben.. ayıptır söylemesi sevilirim ukala şey! sevmeyi de bilirim arkadaşlarım için geçerli bu- bak aşk meşk konuları çok daha değişik! ..canım dediğim onlar. ama bir tanesiyle öyle rahat hemen herşeyi paylaşabiliriz ki.. bir de ne hikmetse aynı şeyleri yaşar gibiyiz. o bambaşka benden dışardan bakıldığında tepkileri, alışkanlıkları.. ama tanıştığımızdan beri biribirmize baktıkça mı ne bilmem aynı girdaplara girip duruyoruz.

anlatıp, dertlenip, dertlerden sıyrılıp "zaman!.. zamana bırakmak lazım.." deyip önümüze bakmaya çalışıyoruz.

bekliyoruz iyileşsin herşey diye.
bekliyorum.
bekliyor.

.....


bi de ben heyecanlanınca çişim geliyo.
:s




1 yorum:

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...