12/18/2010

ışığım


hergün yeniden başlıyor hayat..
sözlük anlamı:

gelgit

a. 1. boşuna gidip gelme: "bu gelgitten bıktım artık iş bir türlü yürümüyor."

yoruldum. uykum geldi. biraz daha oyalanmalıyım yoksa pazar sabahı en erken uyanan rekoru benim olabilir, onu da istemeyiz di mi?!

yok öyle biri kimse yok / just your face your lips.

deadline şubat. şubata kadar kendin için, biraz da... sıkı durmalı. e nasıl olcak o. nefes alabiliyor musun? alıyorsun ama alamıcaksın. biliyorsun.

-kaç kez dinledin bunu? -hayırlamıyorum

rüya gibiydi sanki. geri saydım; 100 den.


ben sonra size bir masal anlatıcam.
henüz masal diil. şubat gelince/gidince. sanırım.

o gün geldiğinde/gittiğinde özlenen mor, mürdüm, beyaz olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...