12/04/2010

no no they can't take that away from me!

seviyorum cumartesi günlerini; sabahtan akşama kadar tembellik yapabilmeyi.. bazı cumartesileri günü dolu dolu yaşama telaşına düşsem de geniş geniş geçirmeyi ayrı tutuyorum herşeyden. kahve, müzik, kitap, film..

cumartesi: (eren b.budak/hafta sonu de profundis)

"yaralamak içim uzun menzili cümleler arıyorum.
çiçekçi dükkanı kapalı
son uyuduğu yere bakıyorum denizin
çörekotunda gömleği sepya,
doğruluyorum upuzun
bir adam olta atar göğe hep miyop hep çöl
hep büyüceğim sayende çocukluk resmim ey"


pazar:


"akşamın içinde yalnız bu akşam mı var?
yanıbaşımda bir eski-
vurulur kaçar şimdi'nin "dur" ihtarına uymayınca
oysa üçleme'den bedenini bekliyor kadın kendi uzaklığının dibinde
ve eğilip kulağına fısıldıyor zamanın:
senin çocuğunu doğurmak istiyorum."

 

...
ben şimdi kahvemle birlikte filmime doğru gidiyorum.
kapıyı duymazsam zile basın emi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...