12/26/2010

'gel derdimin ortağı'

öyle dans edermiş gibi yapıp kendini atmalarından sebep galiba, pek hazetmiyorum şu yeni nesil atiye'den, ama sevdim batum türküsü yorumunu. ya yok düzeltiyorum, aslında alttaki ritmi sevdim ben! trakyalıyım öyle kıpır kıpır altına ritm atınca, sevemeyeceğim melodi yok galiba :)
buyrun dinleyin efendim..
ne güzel türkülerimiz var!
"yataklar diken oldu senden ayrı yatalı"


ne var ne yok?
bazı soru işaretlerimi saymazsak iyiyim ben.. ha gribim mi? o çok şaane diil.. akşam biraz eziyet oldu :s akşamın allahtan sadece bir evresinde nüksetti.. nazım, kaprisim yetmez gibi bir de hastalığımla uğraşır mıydı(n) bilmiyorum :p

hastayım gülüşüne, ayva göbeğine :)

..
önümüzdeki hafta korkarım birkaç action bekliyorum kendimden ama ne yöne action olur, dur bakalım.. zor, zor olduğu kadar merak uyandıran, bir o kadar da yorucu.. karar verip o engelleri aşmak gerek. en çok kendini yenmesi gerek insanın.. ya da kendine yenilmemesi..

what a lovely way to burn!

3 yorum:

  1. peggy'yi sevmişseniz bunu da seversiniz diyerek hiç huyum olmasa da bu parçayı yolluyorum :) ne yalan söyleyeyim peggy i unutmuştum ben,şimdi hatırladım :P
    http://fizy.com/#s/1lw044

    YanıtlaSil
  2. ben hep paylaşıyorum ya çizercim, iyi yapmıssın çok :*

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...