1/05/2011

i / wish.

elim gidiyor yazmaya, yazamıyorum.

yeni yılın ilk yazısında gülücükler saçmak isterdim etrafa ama malesef.. üzülerek beyan ediyorum herkese; pek mutlu bir günde değilim. zaten daha çok öyle günlerde kelimelere sarılmıyor musun ladycimm? yoksa tabiiki gülücükler saçabiliyorsun etrafına!  

acaba biraz sonra uyusam sabaha bağlar mıyım? halsizim. galiba mutsuzluktan sebep. uyku geliyor o zamanlarda üstüme üstüme. gitmiyor da. ben mi ne yapıyorum, eşlik ediyorum ona bir güzel. şarabımı açtım. beyaz tercih ederdim ama hadi bu gecelik kırmızı olsun! az kaldı buluşucaz birazdan..

isn't it ironic?

baksana fotoğraf bile çekmiyorum :( ben elim kanda olsa çekerdim.. savaştan çıkmış gibiyim. yada çıkamamış. çıkmamış. her ne haltsa! yok depresyonda diilim. mutsuzum. hepsi o.

what in the world is happening?

uzun bir mektup yazsam mesela. ama kimseye göndermesem. ama herkese gitse. bilse herkes. neyi lady'm?

u dissappoint me honey?

yapmak istediğin şeylerde zamana bırakmak yerine sen karar ver, hayat daha önüne neler çıkarır belli olmaz, onlarda da böyle mi yapacaksın? dedi bir arkadaşım. güzel dedi. sustum.

hep bildiğiniz, tekrarladığınız, hayatınızın çeşitli evrelerinde karşınıza çıkan olaylar vardır. detayların hepsini bilirsiniz. eğrisini doğrusunu, artısını eksisini. ama yapmazsınız. 

öyle işte.

now u think it's funny?

6 yorum:

  1. kendimi burda bulduğuma sevindim, yok hayır sevinmedim.

    soru neydi?

    ben sana şebeklik yaparım, sen gülersin ben de gülerim.

    ayrıca ben kırmızı şarap severim tesadüf olabilir mi?

    peki seni özlediğimi söylemiş miydim?

    YanıtlaSil
  2. umarım yakında çok daha iyi hissedersin..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin çıtırcım, tam göbeğine düştün. kaçış yok. bil :p

    soru?! soru; sen, ben ve hayat. (soru işareti olmadan!) hem boşver soruları bitmez onlar.

    hmm biz her durumda gülebiliriz. uğraşma sen, yazdığınla bile gülümsettin. şöyle iki kadeh koyalım karşılıklı. suçlu benim ben ses vermeliyim planlar için biliyorum.

    bi de ben hayranınım senin söylemiş miydim, bayılıyorum yazdıklarına, ama yanlışsın yeni yıl diye bişi var. olsun. hem nolur olsa!


    paris'çim, umarım.. hem daha sık gel bana, hep gel :)

    YanıtlaSil
  4. geçer geçer ...daha öncekiler gibi ...

    YanıtlaSil
  5. umarım herşey yoluna girer veya girmiştir....

    YanıtlaSil
  6. doğru söylüyorsun kutupayusu'm..

    hoşgelmişsin sevgili oya, teşekürler..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...