12/01/2010

aşkın yolu.

"aşkın yolu bir"

iki gündür bu cümle sürekli aklımda.. ordan alıp oraya koyuyorum, şey gibi facebook statüs mesajım oluyo.. yok olmadı deyip twitterda yazıyo buluyorum kendimi, olmadı blogda bir postta başlık oluveriyor.. tumblr e yazıyorum.. ama aslında hiç bir yere sığdıramıyorum yada ben oturtamıyorum. olmuyor.

aşkın bir olan yolu ne? sakın hepsi demeyin! flört etmek mi? aynı evi paylaşmak mı? ne bileyim o yeni bir işe girince yada terfi alınca kutlama yapmak mı? bir yakınını kaybedince yanında olmak mı? odada ortalık yerde bıraktığı çorapları gülümseyerek yerden kaldırmak mı? ona ne kadar yorgun olursa olsun koştur koştur yemek yapmak mı? bunlardan biri mi??

yoksa parmağının ucu bile dokununca içinin erimesi mi? sadece gözlerini diktiğinde bile ellerin, kolların sanki sana ait değillermiş gibi nereye koyacağını bulamamak mı yada titremesi mi?

yoksa iliklerine işleyene kadar o'nunla sevişmek mi?

galiba yanıtı buldum ama kimbilir belki de bulamamışımdır..


3 yorum:

  1. Bir sorunun cevabını bilmemenin/bilememenin ne kadar "güzel" olduğunu farkettiğinde...
    Yanıtını buldum! sanmanın çocuksu telaşıyla...
    Üstelik aslolanın cevap aramak değil, yaşamak -yüreğince yaşamak- olduğunu söylediğinde içinden bir ses...
    Sakın vakit kaybetme...
    Sakın...

    YanıtlaSil
  2. Aşkın yolu herkese göre değişir. Bana göre; bütün duyguların bir bütünüdür asıl yol. Yani hem gözlerinin içine baktığında erirsin, bazen çekindiğin için gözlerinin içine bile bakamazsın. Ama can atarsın saatlerce gözlerinin içine bakabilmek için.
    Hem sadece onun yanında huzurda olursun, güvenli hissedersin. Hem de 'Acaba ne yapsam şimdi?' gibi düşünceler dolaşır kafanın içinde. Çoğu zaman 'Ne onun yanında yapabilirsin, ne de ondan ayrı, uzakta.'
    Ama en sonunda gerçekten bir -aşksa- sadece seni sevmesi bile yeter. Bence.
    Anlatabildim mi.

    YanıtlaSil
  3. 'ne onun yanında yapabilirsin, ne de ondan ayrı'. kesinlikle katılıyorum..
    çok ta güzel anlatmışsın..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...