11/26/2010

u'd better knock on wood!

hoşgelmişiniiiz efeniiiim,
nasılsınız inşallah? mekanımız sanırım bu gece geç saate kadar açık! malum bugün uykuya doydu lady'niz!


bugün izin verdim kendime.. herşeyi bir kenara kaldırdım uuu duyan da rest çektin sanar lady'm! uyandıktan sonra toparlanıp güzel bir kahvaltı için attım kendimi dışarı! buyrun kahvaltı arkadaşımın fotoğrafı! :)


çok ciddiyim, çantamın içine bile girdi :)) bol bol gülümsetti beni, sanırım benim onunla konuşmalarımı izleyenleri de :) hem sırnaştı hem poz kesti!

yolum var galiba... ne dersiniz?


son birşey daha vardı... diyorum ki, dalda 5 kuş var, birini vursam vurmam o ayrııı :p kaç tane kalır? :)





öpüldünüz!

2 yorum:

  1. Aynı günün gecesi. İsmet Baba çıkışı. Aynı kedi dizime yatıp kendini sevdirmek için yapmadığını bırakmadı. Anlaşılmak iyidir, bir kedi tarafından olsa bile...

    YanıtlaSil
  2. ben oyalansaymışım karşılaşacakmışız demek ki :))

    bence kedi o zaman bana gelirdi,sanki beni daha çok sevdi :p

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...