11/07/2010

günsonu

hıh oturdum yerime artık (yok be dur! akşam hariç bütün gün evdeydim yanlış olmasın.. dündü o; ordan oraya yetişmeye çalıştığım saatler!) kırkgün kırk gece misali doğumgünüsü olayları ve lady'niz sonlandırdı galiba bundan sebep organizasyonları.. (sanki..)

bi de evdeki ıvır zıvır işler; onları da alnımın akıyla tamamladım (utanmasa bir ay sürcekti!!).. dinlenme keyif yapma zamanı..
....... 
size de bu kadar sıklıkla oluyor mu (oluyor tabi..); ben hep bişilerle uğraşıyorum, yetişmem gereken bişi yoksa birileri bişi yapıyor/söylüyor onu düşünüp duruyorum.. şaşkınlık, hayal kırıklığı, anlamaya çalışma, anlam verme, verememe.. savaş veriyorum o karmaşalarla; istemesem de içinde buluyorum kendimi..

kısır döngü!

..ve galiba aklımdakileri size anlatıp, sizi de daraltmak istemiyorum..
sadece bilin;
ben buralardayım..

4 yorum:

  1. geçmij olsun doğum günü canavarı ;)

    YanıtlaSil
  2. thanks öküz'cüm ;)

    YanıtlaSil
  3. my lady, sakin biraz, gerekliliklere ara, kendine bir mola!
    hadi...

    YanıtlaSil
  4. küçük prens de hep böyle dertli ama onun bir gül'ü var :) ve o'da senin gibi buralarda :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...