11/09/2010

tam ta ta taammm!

küçücük, miniminnacık ama hayatı(mı) pek güzelleştirecek birşey (hayal?)! o hani sabahları ben servisle geçerken omzunu geri atıp yürüyen kadın var ya! (muhtemelen hiç selüliti olmayan, sıkı bir poposu ve karnı olan kadın / yok cnm ben de aynı özellikleri taşıyorum :) o diil diyeceğim -ne o şüpheniz mi var?! ne diyordum "onun yaşına gelince"yi düşünüyorum sadece hahahaha ) hah işte sabahları öyle yürüyebilmek istiyorum. şu karga bokunu yemeden uyanmaların olmadığı, sabah yürüdükten sonra duşunu alabileceğin, birşeyler atıştırabileceğin / insani bir saatte işe gidilen bir hayat!

dedim ya, ufacık, küçücük bir hayal!

4 yorum:

  1. adı üstünde işte, hayal. aynı hayali paylaştığım bi insan olması ne güzel. :)

    YanıtlaSil
  2. ne iyi hissedersin kendini, hayal olmaktan çıktığında :)
    çıkarsa bana da haber ver, ümit ışığı yak, bir şey de :)

    YanıtlaSil
  3. bu şimdilik büyüüüük bi hayal.. =) gerçi bi kısmı gerçek olsa da sabah kalkıp yürüyüş sonrası duş alma falan kısmı hiç olmayacak bi hayal! işe geç gitme şansımız olsa biraz daha uyurduk bence =))

    YanıtlaSil
  4. kızlar, hayal olmaktan çıkacak ben buna accaaaip inanıyorum :) söz size de haber vericem o gün geldiğinde.. hatta beraber yürürüz ;)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...