2/12/2010

pollyanna'mın mal beyanı

bi pollyanna arkadaşım var benim.
lafın gelişi diil tam anlamıyla öyle! bi tek adı "pollyanna" diil. bir insan bu kadar mı pozitif güler yüzlü olur allahım! aralarda okuyor burayı, ama çok fırsat bulamıyor bildiğim kadarıyla. belki bunu okuyamayabilir bile.. neyse yeni evlendi, taze gelin daha kalbimin pollyannası :) az önce bir mail attı. okumamışım ben bunu hiç nasıl olduysa! severim oysa can yüceli, nasıl nasıl atlamışım!

...düzeltiyorum bu Metin Üstündağ'ın imiş. Can Yücel havası var mı, var! süper bişimiş, sevdim!


MAL BEYANIDIR...

1. Avşa adasında üç daire, dört üçgen, beş dikdörtgen
2. Gökyüzünde bi bulut
3. Bitlis'te beş minare
4. Biri yazlık, biri kışlık iki platonik sevgili
5. Bir fabrikanın öğle üzeri yaslanıp sigara içilen beyaz duvarı
6. Islıkla da çalınabilen dört anonim türkü
7. Palandökende bir palan, iki döken
8. Kastamonu'da üç kasto
9. Üç fay hattı
10. Bir çarşamba, iki perşembe, üç cuma
11. Dünyada mekan
12. Ahirette iman
13. Denizde kum
14. Biri ingilizce 6 adet küfür
15. Sevenlerin kalbinde kurulmus bir taht
16. Bi sürü saç sakal, kil, tüy, yün
17. Üç ayrı parkta üç ayrı belediyeye ait üç ayrı banka reklamlı bank
18. Bi ayakkabı çekeceği
19. Bir adet agaç gölgesi
20. Üç kuş kanadı sesi
21. Bi sürü kedi köpek
22. Bi marmara denizi
23. Camına yaslanip seyredilen iki piliç çevirmeci
24. Çalıp çalıp kaçılan bes melodili apartman zili
25. Anne babadan kalma yarısı yaşanmış bi ömür


4 yorum:

  1. öncelikle pollyanna ya mutluluklar, bayıldım bu beyana ya :) burdan ilhamla kendi mal beyanımı yazmak istedim birden :)

    YanıtlaSil
  2. bence senin yazacağın da en az bunun kadar eğlenceli olur, senden de alalım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Can Yücel' in mal beyanı sanıyordum, demek Metüst'ünmüş :)

    Depresan heveslenir de Arzu heveslenmez mi, ben de isterim ben de :)

    YanıtlaSil
  4. :)) bir adet agac golgesi en guzeliymis.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...