9/07/2011

yedi eylül.

günler yoğun.. koşturmaca bol.. en çok ta içimdeki koşturmaca.. bugün bi atak geldi geçti.. daha kontrollu olmaya çalıştım.. ama siz beni üzerseniz atak gelir gitmez bile.. birkaç gün önce de başka sıkıntılar.. vs..vs..

öyle hasta hasta geçti ki 2011!çok şükür, şükrediyorum bu haline de sıkıntıların ya, demeyin hep yakınıyor diye, utanıyorum artık hastalık sıkıntı, huzursuzluk demeye!  tanıyamıyorum ben kendimi.. bir de yaşım ilerlediçe bana yansıması da garipleşiyor hayatın.. mesela adam oldu artık bi yeğenim var.. öyle duygular içindeyim ki hep koruyup kollama çabasında oluyorum özellikle yakınlarındayken;
-dolmuştan inerken dikkatli ol /bu nasıl bir tembihtir yaa!
-banyoda kayma dikkat et
-tekne yanaşmadan atlama!!!
...insanı çok yoruyor.. anne baba olmak bence en çok bu açıdan zor olmalı.. 8 sene önce kötü bi haberle dengeler sarsılmıştı bende, korkmalar, kötü haber alma tedirginliği, koruyup kollama çabası elden gelmeyince/gelemeyeceğini bilince hep bir pır pır hali kalpte?

çok konuşmak istiyorum sizle..
cümle kuruyorum hep, anlatıyorum ama siz duymuyorsunuz belli! yanıt vermemenizden anlıyorum.

eskiden duyardınız sanki.. ben mi duyuramıyorum yoksa sesimi?

4 yorum:

  1. Gizli gizli okuyoruz biz seni; çaktırmadan..

    Not: Ben olsam, ben de 'banyoda düşüp kafayı yarmaması için' uyarırdım :S

    YanıtlaSil
  2. aynı şeyleri elif de yaşıyor bu ara. Sabah yine ağladı. ben seni sevmeye çalışıyorum ama izin vermiyorsun. Elif'i bu sabah kırdım sanırım ve sevmeme izin verdi onu. sen de ver, seni seveyim, iyi gelicek bak. lanet olsun işime ki çok yoğun bi de Elif ve babam sebebiyle eve gitmek zorundayım her akşam. Ama bu akşam görücem seni. Öpeyim sarılayın azcık bak iyi gelicek.

    YanıtlaSil
  3. milady, duymayan degil de içimizden mır mır konuşan birileri olduk belki.

    2011 çogumuz için böyle geçti galiba, 2012 güzellikler getirsin..

    YanıtlaSil
  4. OkUzcum caktirin siz arada, cok gizli kalmasin ;) depresancim, dogru diyosun..kayboluyorum(z) miriltilarda bazen galiba... Uzuuun yillardir hicbir yeni donemi boyle beklememistim..insallah guzelliklerle gelecek..optum ikinizi de!

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...