9/12/2011

birinci baskı.

allahım beni evlenmeyi çok mattah bişi sayan biri olmaktan korusun. 

yaş olmuş 31  az kaldı 32 dicem :s şimdiye kadar öle biri hiç olmadım umarım kafama saksı falan düşüp o hale gelmem! yani öyle değişik örnekler var ki! ofiste burası bir plaza ne kadar dramatik olduğunun altını çizmek için belirtiim evlenmeyi çok isteyen bir kız bundan 6-7 yıl önce herkesten 1TL toplamış.. bir hikayesi varmış o tarihte rivayetlere göre.. ama canım yaa ne hikayesi olabilir bunun! bence olsa olsa işte böyle arkasından gelecek, kulaklarını hep çınlatacak bir hikayesi olur :)
yok valla bok atmıyorum, insanın güzel bir aile kurması hoş bişi, huzur bulması, aşk/sevgi yaşaması.. tabi ki ben de isterim herkes kadar, ama bu uygulamalarla diil..

yada bugün ofise haftasonu nikah sonrası gelen x kişisi gibi; bugün üstünde "bilmem ne gelin vs. vs.", yarın "bilmembilmem ne gelin vs." sonraki gün "uuu gelin vs. vs." yazan t-shirtlerle gelmeyi planlayacağımı hiiiç sanmıyorum! allah eksik etsin bu planları!

amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...