9/25/2011

eşik.

yoruldum bugün.. yok fiziksel yorgunluk diil.. hissettiklerimi paylaşırken yoruldum.. sabah kuzenlerimleydim.. hemen herşeyi paylaştım, sanırım tek başıma başa çıkamayacağım.. bu öncekiler gibi diil..vurdu mu tam vuruyor.. işte o zaman çok fena.. neyse sonra kuzguncukta indim.. doğrusu eve dönmeden bi kahve/çay içip eve yürüyerek gelmeyi planlamıştım ama e. amca ile karşılaştım.. ver elini tosunum.. orda gene masaya yatırdık.. ne de olsa hepimiz heheliyiz..anlıyoruz birbirimizi.. "gene neyin var?" cümlesi hiç çıkmadı ağzımızdan birbirimize.. şimdiye kadar başka sorunlar olmadı diil. ama bu konuda kimse kimseyi sorgulamadı, yargılamadı.. konuştuk, konuştuk.. konuşmak bazen ağırdır. üstüste gelince bana da ağır geldi..

evdeyim.. hmm galiba 2-3 saat oldu eve döneli.. çamaşır yıkadım, etrafı toparladım biraz.. biraz dinlendim biraz yordum kendimi.. uyku bastırdı.. ama yarın pazartesi gece uyuyamamaktan korktum.. oturdum kalktım dolandım.. dolandım ama karışmasın kafınız 70m2 evimde iki odam arasında :)

bi  kadeh içtim.. bişiler yedim.. keyif aldığım şeyleri boya kalemlerini defterleri ortalığa çıkardım. düşünmedim.. düşünmek şu an için iyi fikir diil.. çamaşırları serdim -muntazam bir şekilde.. madonna official top 20 var televizyonda.. şimdiye kadar tek hayran olduğum kadın.. öle fan olan insanlardan diilim hiç olmadım.. orta ilkokul-okulda bile.. ama bu kadın başka bişi...

time goes by so slowly!

ablam aradı.. anlattım tüm hissettiklerimi.. sanırım üzüyorum onu paylaşınca bunları... ama anlatmazsam olmaz.. naparım!.. anlatmalıyım.. ona dedim ki "böyle telefonda konuştuğum kadar mantıklı değilim olaylar karşısında..." anlamaya çalışıyor.. daha öce sizle bi yerlerde paylaştığım sağlık problemim için kullandığım ilaçla başladı bu huzursuzluklarım..ama o ilaçlardan sebep vücudumdaki dengeleri normal seviyesine ulaştığında düzelecek(mış) herşey bırakmamalıymışım... 6-8 ay.. herkes aynı şeyi söylüyor..umarım.. o zamana kadar ne(ler) olacak hiç bilmiyorum!

I'm in trouble deep!

bazen kendimden korkuyorum, siz hiç kendinizden korktunuz mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...