1/25/2011

salı25

nasıl uykum geldi :/
yarın sabah erkenden bir organizasyon için uçuş var.. söylemiştim di mi pek sevmediğimi! bilen bilir eskilerden.. valiz hazırlamam lazım.. ama hiç canım çekmiyo hazırlıkları.. şimdi yarın herkes kokoş olur, ben de ona göre bişiler yapmalıyım.. yani kabul ben de azıcık kokoşum ama canım istemiyo şimdi napim ki...

..
ben bazen cin gibiyim. hiç birşey kaçmıyor gözümden. herşeyi aaaaanında yakalıyorum, anlıyorum falan.. bazense hiçbirşey anlamıyorum. "saf mıyım ne" diyorum!? illa gözüme girecek, o bile yetersiz kalabiliyor. gene öyle bir nokta mıyım acaba?! help plizz..

"drama queen"liğim üzerimde.. ne olsa gözler dolabiliyor.. ha yok ağlama zırlama yok ama ucundan bir hüzün, ağırlık mevcut efenim. kovuyorum kovuyorum gitmiyor.

....
ben geri gelene kadar benim için dinleyin olur mu! ben daha önce de olanları, onları anlatmıştım!
öpüldünüz.




1 yorum:

  1. böyle giderken güzel güzel şarkılar bırakacaksan süper yaa...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...