1/29/2011

always remember me!

günaydın, tünaydın ;)

onbuçukta kalkıp bu saatte kahvaltısını sonlandırabilmiş lady var karşınızda! nasıl keyifli böyle sündüre sündüre zaman geçirip kahaltıyı geniiiş geniş yapmak! kabul biraz fazla yedim ama idare edicez artık. ben şimdi bi türk kahvesi içtim de, siz bana fal baksanız, hı? noolur, bir iki cümle, nolur noluurrr :)





sabah bir yerlerde/ sayfalarda dolaşırken çarptı gözüme 'istanbul için "dün gece sarhoşken yazılan tweetlerden ve atılan mesajlardan pişman olma" vakti..' diye.. öyle bir dönem vardı di mi? ay nefes alamıyorum çok yedim :s çok yaptım ben! sessizliğin en doğrusu olduğunu kabullenemediğim zamanlardı belki, yada daha kestirme; "çocukluk dönemleriydi" sanki!o zamanlar güzeldi güzel olmasına da o mesaj atılan akşamların sabahları öyle pek güzel olmazdı.. neyi nasıl toparlayacağını şaşırdığın zamanlardı onlar..

good old days! ♪♫♪♫♪♫

4 yorum:

  1. falda herşey güzel görünüyor:p

    YanıtlaSil
  2. :)) güzel şeyler olacak yani, süpersin :*

    YanıtlaSil
  3. Burada resmen gelin ve damat dans ediyor, birisi evleniyor, bak demedi deme!

    YanıtlaSil
  4. alemsin aslıcım :)))
    öpüldün :*

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...