9/12/2010

thunders call lady!


herşey iyi tamam da şu gökgürültüsünden korkma olayını bi türlü çözemedik! napmalı netmeli? var mi bi ilacı bunun? yada "bak şunu şunu yaparsan hiiiiç bişeyciin kalmicak" gibi bi cümlesi olan? ...beklemedeyim.. varsa uygulicam ona göre düşünün taşının..

bendeniz (leyleği havada da görmedim ama) sonunda  totomu koyabildim yerine.. sanırım bir süre hiç bir yere gitmem (ne zaman böyle söylesem yeni birşey çıkıyor ve ben koşa koşa gidiyorum ya neyse!).. bayram için evime gittim ama bu hastalık (şöyle diyelim aslında ne iyi ne kötü olma durumu) o kadar uzun sürdü ki orda da bol bol yattım (evet yata yata totom büyüyor :s)!


dün (sonunda) home sweet home moduna geçebildim.. edirne'de (azıcık) dışarı çıkabildiğim zamanlarda daaaa üj-bej fotoğraf çektim.. hemencecik size getirdim.. bugün.. bugün çok işim var (yersem).. fırsat bulursam güzel bir hikaye (lady masalı?) anlatırım size belki dur bakalım!

..bak gene başladı gökgürültüsü..










2 yorum:

  1. banyo küvetinin altındaki eski ev, masumiyet müzesi'ndeki füsunların evi olarak canlandı gözümde. orası olsa.
    çok güzel hepsi.:)

    YanıtlaSil
  2. tüh okumadım bak, ama merak ettim, ilk fırsatta okuyacağım -bu ev o evmiş gibi :) teşekkürler jewel..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...