9/05/2010

i got u!

cuma aksamdan beri evden dışarı adımımı atmadım :(

başağrısı, hafif ateş, halsizlik, biraz burun akması.. eve girdiğimden beri uyuyor/yatıyor olmama rağmen hala çok toparlanabilmiş değilim, diğer taraftan sıkıntıdan da patlamak üzereyim!!! bu ne kardeşim televizyonda hiç mi birşey olmaz? mesela bu sabah; eskiden pazar sabahları catdog vardı :) kahvaltımızı hazırlar beklerdik (hey gidi eski günler!) kedinin depresyona girip yataktan çıkmadığı üstünde baba atleti olduğu günlerdi onlar :)


şimdi neymiş; ironman! deniyorum acaba bir yerinden yakalar mı beni diye ama ne mümkün!

bi de canım tatlı istiyor akşamdan beri.. ama çıkıp almaya halim yok :( zaten alabileceğim/sipariş edilen fast foodlardan istemiyorum.. çikolata soslu bişiler.. ama sıcacık yemek istiyorum...sufle mesela! evet evet tam olarak aklımdaki! sonraa ev dağınık! bi ayaklandım topliim diye ama hemencecik yoruldum (zaten oldum olası sevemedim şu ev işlerini :s ) ama yıkanması toparlanması yerleştirilmesi gerekenler var kim yapçak onları! lady'yiz diyoruz ama ev söz konusu olunca ladylik falan hikaye! (şimdilik mazeretim var çektim elimi ayağımı ev işlerinden ;p )


üffff! güzelim pazar sabahı (cuma akşamı -cumartesi günü - cumartesi akşamı :s) geçti gitti hastalıkla.. belki de son aydınlık haftasonuydu..

bari güzel bi kahve içeyim de keyfim yerine gelsin, sizinkini nasıl yapiim?

öpüldünüz.

1 yorum:

  1. suflleee.... ımm süper bence. bugünlük kahveyle idare et ama yarın mutlaka sufle ye! ;)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...