9/28/2010

kırık kucaklaşmalar

tabi ki gitmedim açılışmış vs herneyse.. söylemiştim size, hehe :) biliyorum ben ne yapıp neye kalkışmayacağımı (öyle iyi biliyorum ki! ) -heveslensem bile!

ne zamandır bu kadar üstüste tembelliğe gömülmemiştim.. harika bir duygu.. unutmuşum! bu gece almadovar izledim; los abrazos rotos (kırık kucaklaşmalar). ben sevdim (farklı şeyler izlemek te güzel değil mi zaten), severim almadovar'ı. ayrıca penelope cruz u da..(elifime benzer çok / evet o da o kadar güzeldir)


sonra.. farkettim ki hakkaten sulugöz olmuşum ben, bi de bu aşk/drama filmleri insanı sanki (sanki mi??) kötü etkiliyor?! sormayın filmde bi sulugöz moda geçtim (neyse efenim, muzdarip olduğum sanılmasın, memnunum gayet)..

güzel sahnelerden iki tanesi..




tabi ki anlatmicam size filmi.. sakın öle bişi canlanmasın kafanızda.. hem sizin ben gibi hissetmiceniz o kadar kesin ki.. (başka tellerden çalmıyo muyuz nasıl olsa hepimiz..) ayrıca müzikleri (yine) pek sevdim..

oturun izleyin canım..

vee lady uyur..

.

2 yorum:

  1. Düşünün peşine düşenlerinmiş gece.Düşünün peşinde koşarken düşenlerinmiş. Düşünü gecede arayanın da kırık'tır kucaklaşması...
    Almodovar iyidir, kadınları bilir...

    Norgunk!

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...