5/11/2010

terapi no bilmemkaç

dur dur hemen yazim da iyi gelsin.

yok kardeşim bu işin boku çıkmış. kiiimseye güvenmiceksin. kimseye ama. sonu nereye gider, muhtemel yalnızlığa gider ama olsun. gerçekten olsun. ben hep benzer şeylere yorum yapıyorum.. farkındayım. ama öle. beni en çok üzen şeyler bunlar. o yüzden bunlara yorum yapıyorum.  şimdi noldu diceksiniz; beklediğim oldu demeli belki. tam da bunu bekliyordum. bu olsun diye attım adımlarımı. oldu.

..hayır "olmasın böle" geçmedi mi aklımdan, geçti tabi. yalan diil. ama bööle "şey"lerle uğraşırsan olacağı bu.

kar kalsın yanıma diyelim.

bööle bööle huzur olsun hep..









- bi gün şu içimdeki herşeyi dökücem.
- hangi gün?

2 yorum:

  1. Merhaba size sweet blog ödülü gönderdim:))

    http://sunsetvillage.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-oldum.html

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, ilk fırsatta sürdürücem mimi :) sevgiler.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...