5/18/2010

easy

.
kapalı bir gün aslında (istanbulda olmayanlar için ön bilgi :p). bu havaları çok depresif bulurum ben. ama çok huzurlu bir gün! ...ne kadar barışıksanız hayatla o kadar güzel herşey. ve o kadar güzel ilerliyor!

masamdan dışarı baktığımda gökyüzünü görebiliyorum, şanslı insanlardanım! ama bir yandan da hayal kurmaya devam ediyorum; yeşillik bir yerlerde üşüye üşüye dolaşmak istiyorum. termosa çay koyup, kitabımı alıp, hatta cimlere yayabileceğim battaniyemle! (bi gittim geldim oraya!)

size de iyi gelen biri(leri) var mı? yani onunla konuşunca sakinlediğiniz. görünce belki hiç konuşmasanız bile enerjinizin değiştiği! yada ne biliim başka duygular!

iki kişi var benim hayatımda. ikincisini dün dahil etmeye karar verdim. ikisinin durumları çok farklı. doğruya doğru (m.nin yeri (ap)ayrı). m. öyle bişi ki, onunla görüştükten sonra "m. ile mi görüştün sen?" diyor mjuna! öyle olumlu etkiliyor ki beni. çok sık görüşemiyoruz. uzun aralıklarla görüşebilmek bile değerli. 
diğeri ise.. diğerini dün dahil etmeye karar verdim. kızsam da hatta belki nefret etsem de değişiyorum. aklımdakiler uçu(şu)yor! çok acaip bişi! herşey gerçekliğini yitiriyor! kabul etmek bile garip!....

...
pek anlatasım var ama işe dönmeliyim şimdilik.. nasılsa konuşuruz yine!

...
bu arada kedim nasıl?
isim arıyorum kedime, henüz ismini koymadım, önerilerinize açığım :)

öpüldünüz.


4 yorum:

  1. çook güzelmiş kediiiinnn :)) mor bide

    YanıtlaSil
  2. sana da alalım çıtırcım, ya biz gorusemedik bi turlu!

    YanıtlaSil
  3. kulakları yarasa gibi...

    bat-cat? zamanla, sen huysuzluk/yaramazlık yaptığını düşündüğünde "bad-cat" olarak değişebilir ismi.

    YanıtlaSil
  4. fena fikir diil, yazdım alternatifler arasına :) teşekkürler!

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...