5/03/2010

dear friend

mayıs ayına girdik.. sabah bi yere tarih atmaya çalışıyordum afalladım valla .05 yazarken.. ne çabuk oldu mayıs. şu arada bi de üç-beş günlük bir tatil yapabilsek.. nasıl yenileniriz!

cuma yazmıştım keyifsiz bi atak geldi! dağıttı beni. yaşayanlar bilir, sonrasında her an yeni bi tanesi gelecek sanıp tedirgin olursunuz. bi süre öyle geçer, ne zamanki normalinize dönersiniz, tekrar etmeyeceğine emin olursunuz (en azından bir süre) o zaman ancak huzur bulursunuz. ben henüz bu anlamda huzurluyum diyemeyeceğim. geçen yıl da aynı tarihlerde olmuş (evet uzun aralıklarla olduğunu söylemiştim, takvimime baktım en son geçen yıl yine aynı tarihlerde olmuş!). bu yıl umarım bir tek bu olur biter gider..

cumartesi bol gezmeli, alkollu bir akşam oldu; bir bekarlığa veda daha vardı (yok ben diilim :p). evlenenlere bir arkadaşımızı daha kattık! başımızda duvaklarla, yemeğimiz, bol fotoğraflı :) pek güzeldi! aslında ben çok ta heyecanlıydım, pırpır başladım geceye (yemek sonrası gezmece için)! süslendim püslendim aslında eğlenceli, ama biraz karışık bitti. heyecanlanıp beklediğim bir akşam olmadı (oldu ama ne biliim kafam karıştı çok).. hala küçük bir kız gibiyim, inanıyorum, güveniyorum. oysa (artık inanmam ve kabul etmem gerek herhalde) dünya (olmasını beklediğimizden) başka bir dünya, yine de denemeye devam ediyorum! bakalım nelere gebe zaman!

....
bendeniz değişik zamanlar yaşıyorum, anlatamıyorum (niye anlatamıyorum çünkü) sözcükler yetmiyo içinde olduğum ruh halini anlatmaya.. bildiğim bişey var o da "ben de eskisi gibi diilim"..

öpüldünüz.


1 yorum:

  1. evilerle bir arada olmanın en kötü tarafı sana sürekli olarak "sen ne zaman evleneceksin" diye sormaları... sanki evlenmek, ev geçindirmek "güvenilebilecek" bir adam bulmak kolaymış gibi... bazen evli insanların, bekarları kıskandıklarını düşünürüm. bağlılığa karşı özgürlük

    ben mi? evlenicem.. mecbur :D

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...