5/17/2010

mayıs(tezek)


son günlerde aklımın bir köşesinde bu var; ben galiba gerçekten akrep burcuyum (gerçi kuyruğumu kendime döndürmüşüm ama!!). öyle çok bilmem burçların özelliklerini. ama "akrep burcuyum" dediğimdeki bakışları bilirim. sevmem.

neyse, ben nasıl akrebim, ben gaaliba karmaşık, biraz sorunlu ve gizemli şeyleri (zeynebim haklısın bu kelimeyle barışmalıyım :p) seviyorum. ve hep bir yerinden dahilim o karmaşalara. durup dururken birşey olur mesela - hiç olacağı yoktur. öle şaşar kalırsınız; "haydaa bu da nerden çıktı" dersiniz! hiç olmadı ben (hiç farkında olmadan belki) bişi bulurum, niyetim karıştırmak falan diil, bi müdahale yapmam, olur öyle. bir de bakmışsınız yeni bir atraksiyon!

son birkaç haftadır da aynen böyle şeyler oluyor. kesinlikle karşısındayım dediğim bir karar aldım. daha onunla barışamamışken yeni bir tanesi.. ama diğer taraftan bir de eğlenceli şeyler oluyo. biriyle tanıştım çok eğlendim haftasonu (birgün görüştük ama olsun). kadınlar daha iyi bilirler bunu (zaten daha çok kadın takipçim var), biriyle tanıştığınızda "acaba nasıl yaklaşıyor bu adam bana?" dersiniz (haha bu bi tek bende oluyormuş mesela, ben herkeste öle oluyo sanıyormuşum)! Ne diyordum, bireyselleştirelim o zaman, ben bir sorgularım nedir ne diildir diye! o kadar rahattım ki, sanki çok uzun zamandır tanışıyoruz gibi, güldük eğlendik. bi de kedi yüzüğüm oldu. bi ara sizle fotoğrafını paylaşırım. kesin siz de çok severiniz!

bugün.. bugün güzel bir gün. her nekadar (hala) her sabah uyandığımda şu yukarda karşısındayım deyip bir yerinden dahil oldum dediğim şeylerle kavga ediyor olsam da güzel bir güne uyandım. yüzümü yıkarken kendi kendime "aaa saçmalama ama artık yeter" diye gülümsüyordum :)

bu hafta çeşitli organizasyonlar var, bakalım nelere gebe bu hafta!
öpüldünüz!

bi de unutmadan günün müziği burda efenim!


2 yorum:

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...