5/10/2010

beni bu havalar mahfetti!

.
evet biraz açtım arayı ama geldim geri. burnumu çeke çeke! herkese aynı şeyi söylüyorum; gerçekten beni bu güzel havalar mahfetti! yok başağrısıydı, yok gönül sıkışmasıydı (ne varsa sıkışacak), yok burun akmasıydı! aaaaa yeter ama, yazık bana da! ama haftasonu biraz uzaklaştım (sanki!) edirneye gidip! e malum anneler günüydü. annemin dizinin dibinde  (anneler gününün verdiği ekstra keyifle) uyumalarımı saymazsak, ablalar ve yeğenlerle aşk yaşadım bol bol!
yolculuk maceralı başladı, tam metroya gittim demezler mi bomba ihbarı var giremezsiniz diye! haydaaa! neyse cengaver bir taksiciye rastladım da beni çıkşta otobüsü durdurup bindirdi -yakalamamın imkansız olduğu otobüse! sonra yolda güneş batışındakı ışık oyunlarına daldım!







 

....
edirnem başka bir dünya! insan orda yaşlanmaz! cumartesi şehrin tam merkezinde (bilen bilir saraçlar caddesinde) şu eğlenceye bir bakar mısınız?!






 

bu da benim dünya tatlılarımdan bir tanesi! bu güzelliği paylaşmadan edemicem! (maşallah deyin ama :p)

 

.....
ben mi?
ben anlatılacak gibi diilim!
hem bu güzellikler varken ne gerek var!

öpüyorum sizi.
özlemişim.


*kedicim affet, yoğun bir haftasonuydu! görüşelim diyemedikten sonra aramayı doğru bulmadım. sonraki ziyarette bir kahve keyfi yaparız inşallah!

2 yorum:

  1. yok güzelim, annene ve uzun zamandır görüşülmemiş aile üyelerine zaman ayırman gerektiğini biliyordum bu sefer... dert etme sakın, ben böyle şeylere takılmam. güzel vakit geçirmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    el emeği ürünlerimi listelediğim keddynin dükkanı açıldı, beklerim

    http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...