12/03/2009

yorgun


aaa stres stres nereye kadar canım, içim şişti! dün kafamı kaldıramadım, kaldırdığımda telefonda birileriyle bağır çağır durumundaydım, gecenin bi yarısı çıkabildim işten o bir, e bugun de departmanda bi ben vardım olmaz ki böle! kızıyorum ama!

ayrıca bugun sanki ik kez konusuyo gibi bide s. ile birbirmize girdik, sanki dün ayrıldık, hala neyin kavgasını veriyorsak. ne yaptığımızı ne o anlıyor ne ben anlayabiliyorum. böyle bişi bu; anlaşılmaz, bir kategoriye uymaz, insanın içine sığmaz, atsan atılmaz satsan satılmaz!

eldeki durumu iyileştirebilecek (iyileştirir mi biraz?) tavsiyeler:
- yemek faslı bitti allahtan!
- sıcak bi duş (sen istiyor dujjverecek 50 lira daha! )
- bi kadeh şarap / mutlaka
- kesinlikle haber bülteni izlememeli
- iyisi mi inceden bir müzik (benim önerim de olur tabi olmaz mı!)
- kitabım. ihmal ediyorum ama onun kadar iyi gelen başka bişi yok.

*bu yazıdan sonra aynı tarihli başka yazılar gelirse bu tavsiyeler yok sayılmalı. olmadı kendi kendini imha ettiği düşünülsün.

3 yorum:

  1. bu kadar iyi gelen ne okuyorsun bize de söyle,

    kitap ismi isteriz :)

    YanıtlaSil
  2. kitap ismi istiyorummmmm:)

    YanıtlaSil
  3. günaydııınn,
    son maddeyi uygulayamadım akşam ama katre-i matem'i okuyorum :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...