12/14/2009

sanık ifade tutanağı

az önce tosunumla konustuk. ona da anlattım itirafımı, sizle de paylaşiim buyrun; "accaaip aşığım ben!"

ve evet itiraf ettiğimden beri çok ta rahatım! e tamam oluru yok. biliyorum. napiiim? atim mi kendimi? sadece kabul ediyorum; herşey olamıyo hayatta, her istediğine sahip te olamıyosun!.. ama itiraf etmek -en azından kendime- birçok şeyle başa çıkmaya yardımcı. konunun ne olduğu önemli diil.. itiraf ettiğimden beri rahat uyuyorum..

tavsiye ederim.

onbeş aralık:
bu kayıt dün geceden bu sabaha kendi kendini imha etmiştir. ha kaldıysa bişiler; okuduklarınızın gerçeklerle yakından uzaktan alakası yoktur. bi de kişiler ve itiraflar lady'nin hayal ürünüdür.
bu ve benzeri itirafları evde denemeyiniz.

1 yorum:

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...