12/23/2009

n'olur n'olur

ben geldimmm.
bu gece hersey biraz daha iyi. dün gece kötüydü ama ben gözüne vurup yaklaşık 9 saat uyudum, sabah pamuk gibi kalktım! bugün yorucuydu ama ocak başına kadar benden pek performans beklememeli.. aksikliklere de katlanmalı..

bazı kararlar aldım. denicem. yüzde yüz emin değilim nereye varacağından. ama denemekten ne çıkar!

ben böyle sık sık kararlar alırım. genelde kısa sürer. denerim. olmasa da (istediği gibi ilerletemezsem de) pes etmem kararlar almaktan. uygulamada çok başarılı değilim. malesef.. bi de unutmamakta başarılı diiilim.. yaa.. doğru duydunuz hani herkes unutmaya çalışır ya ben tam tersiyim. unutmamaya çalışıyorum. hemen unuturum. kötü şeyleri silmekte hafızamın üstüne tanımam.

bu sefer uzun vadeli bir deneme olsun istiyorum. bunu da unutmasam süreçten haberdar ederim sizi :)
olmadı siz sorun canım.

öpüldünüz.

3 yorum:

  1. dilerim aldığın kararları gerçekleştirirsin.

    YanıtlaSil
  2. mim'iniz var blogumda:

    http://altinolanherseyparlamaz.blogspot.com/2009/12/jewel-mimledi-saolsun.html

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...