12/25/2009

ben lady hanım nasılım?

günler çok zor bu ara. bahsetmiştim daha önce. ama geçicek biliyorum. sadece bekliyorum. bu arada kırıp dökecek bişiler aradım etrafımda. ama bulamadım. öyle bir ruh halindeyim yani!
...............
sizde ne var ne yok? bana mim gelmiş dün "altın olan herşey parlamaz"dan, arayı açmadan yazmak istedim. İlginç bişi şu mim olayı, kim keşfetmiş acaba? Böyle blog tarihi gibi bişi var mı acaba :)

7 sorum var yanıtlamam gereken. fill in the blanks gibi bişi aslında. buyrun burdan devam edelim;

1. dinleyin:
müzik benim hayatımda çok önemli bir yerde. galiba daha önce da biryerlerde yazdım. fonda hep birşeyler çalar ortamda yoksa beynimde çalar benim. yani bu başlığa -dinleyin başlığına- yazılacak o kadar çok önerim olabilir ki. seçmek gerek. hmmm.. farklı ve hatta belki reklamı yapılması gereken biri/yada bir grup olabilir. buldum! bu kategoride peyk'i öneriyorum size. çok başarılı. ilk dinlediğinizde sevmeyebilirsiniz. ama biryerlere sıkıştırdığım müzikleri seviyorsanız eminim albumü seversiniz. ama bir rica, lütfen beni kırmayın ve internetten indirmeyin, albüm cidden pahalı diil.

2. deneyin:
hayır demeyi deneyin bence. ben çok başarılı değilim. üstünde çalışıyorum.

3. hergün tekrar edin:
"ne kadar şanslıyım ki .....   ........"
boşlukları siz doldurun ama. kimi gün sahip olduğunuz sevdikleriniz olsun boşluklarda, kimi gün sevenleriniz, kimi gün sağlığınız!

4.sadece tek bir gün bile olsa:
bu soru en zoru oldu bana. bunu atlayıp hepsini yanıtladım sonra geri döndüm. yine de ne yazacağımı bulamadım.öylesine birşey yazmak istemiyorum. o yüzden yanıt vermek istemiyorum..

5.yapın:
sevdiğinizi söyleyin onlara. karşılık beklemeden. bence bu konuda birçoğumuz kötüyüz.

6.okuyun:
kusursuz veda / jale demirdöğen
leone leoni / george sand
en iyi kitaplarım diil.. son zamanlarda okudum. sevdim. farklı birşeyler arıyorsanız alternatif benden.

7. için:
bir klasik; akşam eve gelince bir kadeh şarap!

üç mim benden gitsin; zeynebin yeri ile zeynep, fotoğraf penceremden ve sevgili çello çalan kedi! bir de nazar boncuğu benden size!





4 yorum:

  1. Peyk'in klibi cok guzeldi. Geri gelsinler

    YanıtlaSil
  2. yahu layd nerde mimledin ben nasıl kaçırdım nolur nolur hangi postun içinde saklı aradım da bulamadım bi de iyi mi püfff

    YanıtlaSil
  3. ben niyeyse daha önce mimledim seni diye düşündüm, yanılmışım :( hay allah çok alemim. düzelttim hemen :*

    YanıtlaSil
  4. oldu şimdi :) ben yanıtladım bile

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...