12/12/2009

lit up the world as i fell asleep

ouuu, o kadar yorgunum ki :(

tüm hafta kabus bir şekilde geçti, hatta yeni bitti diyebilirim, daha az önce kapattım iş bilgisayarını.. bu kadar çok işe boğulmuş hayatı sevmiyorum. ne bu ki, o ooo!

gerçi bu aksam çok soğuk! herhangi bir davete tav olacağımı da sanmıyordum. hem dışardan acaip sesler geliyor, dışarı çıksam sanki rüzgar beni alıp götürecek gibi!

hafta sonu için ne planlarınız var? var mı ilginç birşey? Galata Moda Günleri var haftasonu.. gitmeyi deneyeceğim ben, öneririm..

bir de bu klip güzel, izlemek çok keyifli! bir kaç dokunuş nasıl da herşeyi değiştiriyor, insan iyi hissediyor dinleyince de, izleyince de!
yoksa bi bana mı özel bu hisler?

çok uykum geldi. iyi uykular..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...