2/23/2011

siz ve ben 2.

sevgili hanımefendi,

notunuzu aldım. öyle mutlu oldum ki kelimelerinizi bembeyaz, ardarda görünce!

sizi çok özlüyorum, deli gibi... hayal bu ya, ben de bedenim oradan oraya koştururken sizin özlemle bakışınızı beynimin huzuru biliyorum.

sizi çok özlüyorum, deli gibi... kokunuzu, gülüşünüzü, benimle konuşmanızı, bana "aşığım size" diyebilme ihtimalinizi...

sizi aradım bugün, yoktunuz... oysa nasıl duymak istemiştim sesinizi..
biz özlemelere alışkınız sevdiğim - size sevdiğim diyebilir miyim? yeter ki her zaman anımsayınız; siz benimsiniz, ben sizinim...

not: ellerinize son dokunmam, benim son yaşadığımı hissettiğim an... bilesiniz... öyle hasretim size...

özlemle öpüyorum sizi..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...