2/28/2011

rüya içinde rüya içinde rüya içind...

bi rüyaymış.
♪♫♪♫

hamileymişim. ama emin de değilim.
ama korkuyor(muş)um öyle olmaktan.

....
uykum geldi daha bu saatten..
yemek yemesem olur (mu)..
....

sonra bir hemşire görüyorum..
şaka gibi ama elimde bilgisayarım var..
hemşireyle gözgöze geliyoruz..
aydınlık biryer..
sanki kötü değil orda olmak.. ama huzursuz.
belirsizlikler içinde hamile olduğumu hissetmek kötü..

...
büyük değişikliklere ihtiyacımız var belki de. kimbilir.
...

oldu diyor..
elinde birşey var
ne hissettirdiği karmaşık..
oldu mu kürtaj diyorum..
evet diyor..
hamile gibiydiniz, ama olmayadabilirdiniz..
biz ne olur ne olmaz kürtaj yaptık sizi..


sonra ben gidiyorum.

3 yorum:

  1. ya dün bişi oldu, belki de onunla ilgilidir. biraz zaman lazım sonra anlatırım, yorumlarız birlikte kutupayusum, inşallah hayırlı olur..

    YanıtlaSil
  2. olur....
    : )
    bende bu aralar çok acayip şeyler görüyorum ...
    hayırdır deyip geçiyorum ...
    hayırdır ...
    hayrola ....

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...